Sammanfattning av min dag...♥

Halloj
Idag har jag ju inte bloggat så mkt... Jag tänkte skriva ett inlägg imorse men det blev nt så. Jag vaknade vid halv tio, åt frukost, pratade i telefon med min underbara BFF Sofia alias Toffla. Sedan åkte jag till Bergqvist Skor outlet och trodde jag skulle fynda men nej. Efter det åktejag och pappa och hämtade mamma på Kusten. Sen åkte vi in till stan och åt lunch, köpte en lila fleece-tröja till mej och letade snygga vinterskor till mej. Men vi hittade dock inga snygga under 1000 lappen... Sen gick jag från stan in till Sofia (  det är inte långt! ). Var hos Sofia till 17.30 sedan kom pappa oh hämtade mej för Sofias familj var bortbjudna ikväll. Vi hade iaf askul. Kommer sedan hem och gör min läxa som är tills på måndag. Det är ett nyhetsreportage om Sverige. En annan har världen och en annan sport/nöje. Och jag fick Sverige. Suck... Ville ha sport/nöje... Men man kan inte få allt här i världen! ;) Jaja efter att jag skrivit ut mitt reportage satte jag mej och skrev detta inlägg. Tja... Jag fick inte med allt vad jag gjort idag men nästan! Här kommer en dikt om min underbara Toffla! ♥

Snäll!
Otroligt söt!
Fin på alla sätt och vis!
Inte dum!
Absolut min BFF!

Juste glömde berätta en sak! Gissa vem jag såg på Akademibokhandeln i stan?! Joe Labero! Coolt eller Coolt?! Ascoolt! Fast som synd är, är han inte ett dugg snygg... 

Och juste dagens sötis kommer inte varje dag.. 

Kramizz! ♥ 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0