Lördag :)

Yippey!
De e lördag! Städa lite står nog på schemat eller det gör jag imorron... x) Vi börjar om. Åka och köpa godis står nog på schemat idag tror jag. Man kan ju inte överleva en lördag utan godis!  Juste igår glömde ja säga att jag har ny färg på bloggen! =D Fast det kanske ni såg... Min underbara bästis Sofia har bjudit med mig på spökvandring på KRK. Det är den 31/10. Ska bli sjukt kul! ( Och nog ganska läskigt! ) Sofia säger att det är läskigt i varje fall. Har hittat en ganska konstig hemsina oxå. www.monsterhigh.se   Småbarn kanske gillar sidan men det gör nt ja.  

  En blid från hemsidan. Typ Bratz dockor enligt mej.

  Ganska godissugen nu...


Nej men jag kan ju inte leva på bara godis idag. Jag ska nog baka chokladbollar sen oxå... x)

  Azzå chokladbollar är såå sjukt gott!


Är jag en godisråtta tycker ni?? Nepp jag är en godisgris!!!! =D

  Hehe jag ser inte ut så dock... Men det är en godisgris!


Pözz & Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0