Buhuuuu!!!!! :'(

Hej...
Härom dagen fyllde jag år. Det var kul. Jag skypeade med Elin oxå. Men det blev en hemsk födelsedag för min kanin, Lakritz, blev tagen av räven. :'( Saknar honom så. Det känns konstigt att komma hem utan att se Lakritz sitta i buren. Sen på lördagen gick jag på bio med min Bästis Sofia. Vi såg på en komedi som hette The Zookeeper. Jag behövde få skratta lite i allt det ledsna. Det här har bvarit ett riktigt oturs år för mig.

1. TBE

2. Elin åker till Tyskland

3. Polka såld

4. Lakritz blev tagen av räven

Jag vill bara skjuta den j*vla räven!!! Jovisst, rävar är fina när de håller sig i skogen. Men när de kommer in i trädgården och äter upp ens husdjur hatar jag dem!!!!!!!!! >:(  Skönt att skriva av sig lite i all ilska och ledsamhet. Men idag ska vi ha släktkalas för mig. Det ska bli kul. I fredags, när jag fyllde år fick jag ett Wii!!!! Det har jag önskat mej länge så det va kul! :) Kanske skriver mer senare.

Ciaó!



Må ud vila i frid Lakritz! <3




(Lakritz såg inte riktigt ut så här men nästan)


                                                       


    


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0